Canlusso
Centrum pomocy
Kliknij aby przejść do odpowiedniej sekcji.
Najważniejsze
Wszystkie produkty są wysyłane do Państwa w czasie od 1 do 4 dni roboczych od momentu zamówienia.
Zamówienia szyjemy do 7 dni roboczych. Czasami może zdarzyć się opóźnienie w dostawie spowodowane czynnikami niezależnymi od nas – brak tkanin w hurtowni, nie dopełnienie obowiązku odbioru paczek przez kuriera.
Aby sprawdzić status zamówienia wystarczy do nas napisać SMS, na Chacie lub e-mail – zawsze odpowiadamy, bardzo szybko.
Jeśli produkt nie był używany i nie jest spersonalizowany imieniem, istnieje możliwość zwrotu. Należy odesłać go na adres:
Canlusso.pl
Łąkta Górna 330
32-731 Żegocina
W terminie do 14 dni od odebrania przesyłki wraz z dołączonym formularzem odstąpienia od umowy lub reklamacji.
Produkty
W pralce należy prać ściągany z poduszki i boków pokrowiec.
Stworzyliśmy także poradnik jak czyścić psie legowisko.
Tak, oferujemy dodatkowe poduszeczki, kocyki a także zabawki.
Tak, w takim wypadku prosimy o kontakt poprzez Chat lub E-Mail.
Imię
Podczas składania zamówienia (wypełniania danych do wysyłki) jest specjalne pole Imię Pupila. Można także dodać wszystkie wytyczne w polu Dodatkowe informacje.
Litery wycinane są z eko-skóry przy pomocy specjalnego urządzenia. Następnie naklejamy je ręcznie, używając mocnego kleju do tkanin.
Oferujemy napisy czcionką Pisaną i DRUKOWANĄ.
Dostępne kolory to (od najpopularniejszych):
złoty, czarny, biały, granatowy, srebrny, szary.
Rozmiar
W zakładce Jak dobrać legowisko? – mamy pomocne informacje, dodatkowo są tam przedstawione konkretne rasy, po kliknięciu ukaże się nowa podstrona, w której będzie informacja o proponowanym przez nas rozmiarze.
Jeśli nie znalazłeś w niej odpowiedzi, proponujemy zmierzyć obecne miejsce odpoczynku psa i porównanie go z tabelą rozmiarów naszych legowisk.
Jeśli produkt nie jest spersonalizowany, można go zwrócić i wymienić na inny rozmiar.
Wysyłka i płatność
Nasze produkty pakujemy w kartonowe pudełka, zabezpieczając je przed uszkodzeniem.
Oferujemy możliwość płatności za pobraniem, blikiem, przelewem ekspresowym oraz tradycyjnym.
Koszt dostawy dla przesyłki pobraniowej to 20 PLN a dla płatności przelewem 16 PLN. Są to ceny niższe niż rzeczywisty koszt dostawy, różnicę pokrywamy.
Wszystkie nasze produkty wysyłamy kurierem InPost oraz Pocztex.
Jeśli paczka nie została jeszcze nadana to istnieje taka możliwość.
Status zamówienia
Zamówienia wysyłamy w czasie od 1 do 5 dni roboczych.
Wystarczy skontaktować się z nami poprzez Chat, SMS, E-mail. Dodatkowo kurier wysyła odpowiednie powiadomienia SMS i e-mail.
Zwroty i reklamacje
Tak, jeśli nie był używany oraz nie jest to produkt spersonalizowany.
Należy poinformować nas o takiej sytuacji, odesłać produkt na nasz adres wraz z odpowiednim formularzem.
Produkt należy spakować i wysłać do nas wybraną przez siebie firmą kurierską.
Rekomendujemy kuriera Pocztex, który przyjmuje paczki w rozmiarze nawet XXL.
Canlusso;
Łąkta Górna 330;
32-731 Żegocina
Zgodnie z regulaminem 14 dni roboczych, jednak staramy się robić to natychmiastowo.